Lim Guan Eng Bongkar harta Najib dan Jho Low hasil 1MDB di Amerika Syarikat








Lim Guan Eng Bongkar Harta Najib dan Jho Low Hasil 1MDB Di Amerika Syarikat. Netizen: "Aku dah agak dah, hartanah dan wang najib di serata dunia dia ada. Nak kutip tulah yang payah. Tapi kita cuba jugak lah. Aku nak tgk dia order roti canai di mamak satu hari dan korek wallet utk bayar. (tau takkan jadik tapi mimpi itu indah)" Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Isu harta Najib dan jho low di banyak negara telah disebar sudah lama tetapi tanpa ada bukti yang boleh menunjukkan sama ada berita yang tersebar tu betul atau tidak. Banyak netizen juga terteka-teka dan sembang ada kemungkinan besar harta Najib sudah dibahagikan dan letak di banyak negara. Yang pelik sekali ialah bagaimana Najib dapat banyak harta sampai boleh simpan kat banyak negara, sedangkan gaji untuk perdana menteri tidak setinggi cam tu, dan ini juga telah menimbulkan kecurigaan banyak pihak.

Sebelum pilihan raya ke 14, Najib masih ialah perdana menteri dan banyak siasatan adalah sukar untuk dijalankan untuk menyiasat perkara seperti ini. Akan tetapi, pilihan raya ke 14 ialah pilihan yang penting di mana pertukaran kerajaan telah terjadi. Banyak isu mengenai Najib telah mula disiasat.

Jom mari kita tonton video di bawah. Lim Guan Eng Bongkar Harta Najib dan Jho Low Hasil 1MDB Di Amerika Syarikat. Saksikan
Sila tonton video: 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Response to "Lim Guan Eng Bongkar harta Najib dan Jho Low hasil 1MDB di Amerika Syarikat"

Post a Comment