Gangguan Mistik Punca Jue Aziz Gugur Tiga Kali








Tiga kali mengalami keguguran, Jue Aziz menjelaskan kepada Kosmo! Online bahawa dia turut mengalami gangguan mistik hingga menyebabkan situasi tersebut berulang.

“Sesuatu yang berat untuk dikongsi ialah saya ada menerima gangguan mistik dan difahamkan secara tidak langsung menyebabkan saya kerap mengalami keguguran,” kongsinya. Perkara tersebut dalam masa yang sama turut menganggu aktiviti seninya.


 Buat masa sekarang, pelakon wanita ini lebih menumpukan perhatian pada keluarga barunya bersama Bayu Daniels, termasuk anak angkat yang berusia empat tahun.

“Saya tidak menafikan sejak beberapa tahun lalu, kerjaya seni saya agak hambar berbanding semasa awal kemunculan dalam lapangan seni. Ia berikutan saya ingin memberi tumpuan kepada urusan keluarga sebelum kembali aktif dalam bidang lakonan”


“Tambahan, saya juga ingin memulihkan semangat setelah tiga kali mengalami keguguran kandungan,” katanya lagi. Semoga apa yang dialami oleh Jue Aziz ini akan berkahir dan beroleh cahaya mata. (rtky/s) KOSMO! ONLINE



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Response to "Gangguan Mistik Punca Jue Aziz Gugur Tiga Kali"

Post a Comment